Nu Online
Momenteel zijn er 14 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal


smeers
Tafels
Hoi,Ik zit met een probleem. Onze feestzaal heeft enkel tafels van 1m20 op 80 cm.Als wij met 2 langs elkaar gaan zitten is er te weinig plaats. Iedere persoon heeft dan maar 60 cm ruimte en dit is veel te weinig voor een diner. 1 Persoon met een tafe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-6-2005 16:10:51

eva
feestzaal berkenhof
Heeft iemand ervaring met feestzaal Berkenhof in Molenstede? De familie van mijn toekomstige is nameijk nogal Bourgondisch aangelegd en ik wil absoluut vermijden dat er iemand te weinig zou gegeten hebben!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-6-2005 14:53:57

Karen
Trouwen in vijverhof
Hallo, heeft er iemand ervaring moet de feestzaal "vijverhof" in wevelgem? Andere ideeën voor deze streek zijn ook steeds welkom.
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 2-6-2005 22:14:56

Phyllis
's Graevenhof in Schilde
Hallokes,heeft er iemand van jullie ervaring met het 's Graevenhof in Schilde? Kennen jullie de zaal of weten jullie iets meer van prijzen? Laat het mij even weten aub...Toedels,Phyllis
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-5-2005 11:12:10

Nathalie
Zaal OostVlaanderen bv Schalienhuys Temse?
Hallo,Wij zijn vollop op zoek naar een feestzaal in Oost-Vlaanderen voor volgend jaar. Heeft er iemand goeie ideetjes? Wij dachten al aan 't Schalienhuys in Temse. Heeft er daar soms iemand ervaring mee?GroetjesNathalie
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 19-5-2005 16:18:03

kathleen
Buffet of BBQ???
Hoi soortgenootjes!Nog 51 daagjes en het is, ook voor ons, zover!!!Ons huwelijksfeest gaat sowieso door in feestzaal De Lemenhoek te O.L.V.Waver. Het enige waar we nog niet uit zijn is of we nu kiezen voor een koud en warm buffet of voor een BBQ want...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 19-5-2005 10:51:55

Phyllis
Kasteel Fruithof of Bloemenhof
Helaba allemaal,zijn er onder jullie die ervaring hebben met één van de volgende feestzalen: Kasteel Fruithof in Boechout en/of Het Bloemenhof in Brasschaat?Alle indrukken zijn welkom...merciekes héPhyllis
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-5-2005 8:49:44

Vicky
Feestzaal omgeving Knokke
HalloWe zijn op zoek naar een feestzaal in de omgeving Knokke-Brugge. Het Godshuis in St Laureins staat ons wel aan, maar we willen er toch nog wat anderen zien ook. We zouden een trouwfuif geven ipv traditioneel feest. Kent er iemand leuke zalen i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 16-5-2005 14:47:58

bruid
aan Kathleen die trouwt op 9 juli 2005
Hey Kathleen,Ik las in het topic over alle data en plaatsen dat jullie feest in OLV-Waver is. Is dat in de Lemenhoek?Wij gaan daar ook ons trouwfeest geven, maar pas op 26 augustus 2006. Hebben jullie de "huisDJ" genomen? Laat je me weten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-5-2005 19:54:17

stefanie
aan nancy: ivm het Godshuis te Sint-Laureins
beste nancy,alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk. Ben ook van Maldegem (Donk) en ben ideetjes aan het opdoen voor ons huwelijk van volgend jaar. KHeb zonet ergens gelezen dat jullie feest in het Godshuis is. Ook wij zouden in het godshuis w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-5-2005 22:56:56

katrien
ZAAL SALONS DE ROMREE
Hallo iedereenheeft er iemand enige ervaring met de zaal salons de romree te grimbergen. Wij trouwen binnen 51 dagen, een vriendin is daar ook getrouwd maar we hebben graag nog andere reactiesdada trien
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-4-2005 8:27:42

Kristel
Feestzaal Den Ast Kampenhout
Hallo, heeft iemand ervaring met Feestzaal Den Ast in Kampenhout? We zijn er vorige week een kijkje gaan nemen en 't ziet er heel goed uit op 't eerste zicht...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-4-2005 11:16:05

julie
feestzaal De Vossenberg Hooglede
Hallo iedereen, wij zijn momenteel druk op zoek naar een geschikte locatie voor ons avondfeest. Ons oog is gevallen op De Vossenberg in Hooglede.De afgelopen jaren ging de zaak wat achteruit, maar met de nieuwe eigenaar zou daar verandering in gekome...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 17-4-2005 19:53:51

Jurgen
Feestzaal De Snip Moorsel/ De Castel Herne
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met feestzaal De Snip in Moorsel of met feestzaal De Castel in Herne. En heeft al iemand een bbq-receptie gedaan? Mijn vriendin en ik zouden op 14 augustus 2006 trouwen en zo'n receptie lijkt me wel eens iets ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 14-4-2005 12:33:59

Michaela
feestzaal Moderna
hoi, is hier iemand die zijn feest in de feestzaal Moderna in Ramsel gegeven heeft? graag zou ik die persoon een aantal dingen vragen... alvast bedankt he... Michaela
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 13-4-2005 14:58:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info